Heey!:*

Hejhej

Kom precis hem ifrån fotograferingen me becka (rebecka) !:*
Vi slapp skolan för  fotograferingen idau för vi skulle fottas inför den nya sidan här på nätet o sånt!:* det va as ballt vi tog oxå bilder som vi kommer få hem-skickade och som kommer va på modell-festen om 2 veckor , vi längtar så mycket tills modell-festen men inte så lång tid kvar!:D .

I förra veckan på måndagen hade vi SO-prov det gick jätte bra och i freadags fick vi resutaltet och jag hade 39/40 hade bäst i klassen är så lycklig !! :))

snart ska jag ut me mina djur och becka ska hänga med efter det ska jag o hon ut. Härlig dag det är sol o vaaarmt!:**

Hela denna veckan har vi lov så det är nice!:*
På onsdag ska jag o becka o min familj  till spanien längtar som faan det kommer bli bäst och vi ska va där i 2 veckor så vi ska packa o sånt o hon ska sova hos mig idau så vi ska oxå packa och hem till henne och packa där sen till mig !!!:****

Men ska sticka ut nu blogga mer sen pusspuss!::*

Ps:Sorry att jag inte har bloggat på länge men det ska ändras!!!:**


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0