haaay<3:**

hejhej min kära blogg:*
Just nu gör jag ingenting imorgon ska jag va med rebecka min bästavän och ja hon ska sova över hos mig till söndag :D
Asså jag bråka med en vän som inte respektera ett skit kan skriva lite om vad vi har skrivit så fatta ni nog !!!
Sara:Hejj baby<3
Jag:Hejj<3
Sara:Vad gör du?<3:*:*:*
Jag:kan inte snacka nu , skriver till dig sen när jag kan :)
Sara:Varföör?
Jag:För jag kan inte just nu :)
Sara:Men snälla jag tänker skriva till dig !!!!!!!!!!!<3
Jag:jaha men då svara jag inte :)
Sara:Ofta?:S du inte tänker svara??!!!!!!!!!!!!<3
Jag:Ja jag har ju sakt till dig att jag inte kan snacka nu då får du respektera det eller ska du börja igen jag va snäll och sa att jag kunde skriva till dig när jag har tid!!!
Sara:Och jag tänker ändå skriva till dig och varför låt mig okej!!!! Jaaa jag kanske vill börja nu igen men du är så jobbiiggg!!!!!!!!!!<3
Jag:Men nu får du ta o lägga ner! , Jag skrev till dig att jag inte kan snacka just nu så får du ta och respektera det för du respektera inte ett jävla piss!!! , HAHA att jag är jobbig du gumman vem va det som börja skriva ta o läs igenom innan du öppna din käft!!!!!
Palla inte skriva mer om det men jaja nu ska jag va inne på facebook o sånt blogga mer imorgon heejjdå/hanna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0