...

Heej tänkte berätta kort om dagen jag vaknade halv 11 gick upp åt frukost och satt vid datan efter de så gick jag o tog på mig , efter de fixade jag mig sminkade mig oo sånt ja ni vet .. , sen gick jag ut med min hund och gick inom willys och hämtade ut ett paket jag fått , passade på o gå in o handla bulla , gick hem igen när jag kom hem så satt jag igång och gjorde frukost till mig själv för min familj hade redan ätit så jag åt bullar med gurka på o salt , en jätte god smoothie som jag hade mixat ihop själv det va smaken hallon (kan berätta hur man gör i ett annat inlägg , efter jag hade ätit klart så stack jag och min familj till köpcentrumet här i stockholm och jag fick med mig hem saker därifrån haha  kommer bilder sen , och nu sitter jag o chillar och blogga , är inne på facebook och sådant haha men vi hörs senare puss! :) :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0