Riktigt tur idag i skolan<3 xD

Hejhej allihopa<3 xD Idag va man i skolan hade bara 4 lektioner med 2 timmas rast haahah<33xD
Riktigt ballt , efter det va jag med en kompis sen stack hon hem för jag skulle iväg:D , och nu sitter jag här haha <3 har tråkigt , är inne på facebook o sånt. ,, Imorgon ska man på dans det är riktigt ballt man dansa streetdance typ och Imellan åt vanlig dans men jag lovar er det är riktigt ballt har gått i 1 år jag älskar att dansar <3 xD Men nu ska jag sitta vid facebook , förresten sorry att jag inte gjorde ett inlägg igår men jag hann inte men gör ett inlägg imorgon HEJDÅ ALLIHOPA HA EN TREVLIG KVÄLL OCH SOV GOTT // Hanna :DD <3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0