Hejjj igen <3:D

Hejsan på er! <3
kan berätta om vad jag gjorde  innan jag började blogga , Jag har haft en annan blogg innan men jag bloggade inte så mycket på den och jag  pallade inte ha blogg och mina kompisar älskade min blogg sen så tog jag bort den sen så ville dom så gärna att jag skulle skaffa en ny blogg så tog det lite tid och till slut så bestämde jag mig för att göra en ny blogg så nu har jag denna som är den nya ska fixa den o sånt men har inte hunnit än , Nu ska jag berätta lite om vad jag annars gjorde jag gick på dans som jag fotfarande gör nu och jag gick på fotboll men det va tråkigt så jag slutade och jag gick på innebandy samma sak med det ,,, och jag gjorde inte så mycket som är annorlunda nu!
Mina kompisar ha ingen blogg men dom vill ha jag ska ta och hjälpa dom med det men nu ska jag fortsätta att göra design och sånt på min blogg men vi ses hejdå!/hanna:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0