Hej<3

Heejj nu har jag fixat min blogg lite men den är inte helt klar än<3
I varje inlägg kommer jag berätta om vad jag har gjort på dagen o sånt <33
Idag har jag varit med kompisar och vi har varit och shoppat sen stack vi till McDonalds och vi skämmde ut oss as mycket där haha riktigt ballt<3xD , Sen stack vi hem till mig och kollade på film o sånt riktigt ballt<3<3:**
Sen stack dom hem efter det satt jag vid min data och har ätit  riktigt god mat tackos MUMS :Doch nu har jag precis kollat på tv med familjen riktigt mysiigt<3:* nu ska jag sitta vid datan lite och fixa min blogg o sånt sen klockan 11 börja en film som jag och min familj ska kolla på men nu så är mina syskon riktigt jobbiga haha xD Och imorgon ska jag och familjen handla o bowla kommer bli ballast<3<3:*:*  JAG KOMMER VINNA HAHAHA <3 XD
Sen på måndag börja vi skolan igen riktigt tråkigt!<3 :( , En helg går jätte snabbt (: men riktig soft hela veckan
Måndag börja jag kl : 9.45 och slutar 13.30
Tisdag:10:30 och slutar 13.00 :D
Onsdag:10.00 och slutar 14.00
Torsdag:9.00 och slutar 13.00
Fredag 12.00 och slutar 13.30 :DDD:D:D:D
Rliktigt tur schema jag har haha :DD
Ska lägga upp bilder snart på vad jag har köpt idag Hejjdå Puuss////Haannna:*<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0